Search found 30861 matches

by OneBardGooner
Wed Jun 23, 2021 1:41 pm
Forum: The Cannonballs
Topic: The "Clive Xhakatard is a C*nt" c*nt Thread
Replies: 8284
Views: 740793

Re: The "Clive Xhakatard is a C*nt" c*nt Thread

On a more serious note: The arrest and charge of Jimmy Lai by the CCP Chinese Communist Party

https://www.bbc.co.uk/news/world-asia-china-57578926


The Chinese government are a Bunch Of EVIL CUNTTS
by OneBardGooner
Wed Jun 23, 2021 1:20 pm
Forum: On the Terraces
Topic: ALL Transfer talk - merged thread
Replies: 7837
Views: 870751

Re: ALL Transfer talk - merged thread

I suppose the possibility that the club might make more money off selling Saliba than any of our other CBs might have something to do with it :rubchin: I have no idea what Arteta's vision going forward is , and probably he has no idea either, but if he wants CBs with PL experience over potential th...
by OneBardGooner
Wed Jun 23, 2021 7:32 am
Forum: On the Terraces
Topic: Modern Football Bol**cks
Replies: 1905
Views: 479836

Re: Modern Football Bol**cks

Anyone else see the clip of the SlySports bimbo trying to explain to Scuba Grealish what an encyclopedia is? :oops: :oops: :lol: :lol: https://youtu.be/XJ3vtsHw2Wo He's proper thick as fuck. Makes Jordan look like Einstein. :lol: I bet Grealish thinks a thesaurus is a dinosaur :lol: Naaah! Not any ...
by OneBardGooner
Wed Jun 23, 2021 7:30 am
Forum: On the Terraces
Topic: Euros / Ingerland Hype
Replies: 256
Views: 7375

Re: Euros / Ingerland Hype

No you didn't.



:mrgreen:
by OneBardGooner
Wed Jun 23, 2021 7:28 am
Forum: On the Terraces
Topic: The Official (Clive) Xhakatard is a useless crunt thread
Replies: 133
Views: 15633

Re: The Official (Clive) Xhakatard is a useless crunt thread

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: https://sportshub.cbsistatic.com/i/r/2021/02/24/fb9a0b50-04e1-425d-a1cb-5f973b8e24be/thumbnail/1200x675/2debf6781facd4bb4b0fc1223e05da44/gettyimages-1294187426.jpg HOLYYYYY FUUCCCCCKKKK! He really is a Master of his craf...
by OneBardGooner
Wed Jun 23, 2021 7:26 am
Forum: On the Terraces
Topic: The Official (Clive) Xhakatard is a useless crunt thread
Replies: 133
Views: 15633

Re: The Official (Clive) Xhakatard is a useless crunt thread

John F wrote:
Tue Jun 22, 2021 5:17 pm
Clive doesn't need to put in a written transfer request as he can just point where he wants to go. "that place boss next to the country shaped like a boot".
Yeah Heel be doing that soon. :D
by OneBardGooner
Wed Jun 23, 2021 7:22 am
Forum: On the Terraces
Topic: ALL Transfer talk - merged thread
Replies: 7837
Views: 870751

Re: ALL Transfer talk - merged thread

BBC:


Arsenal could sell 20-year-old French centre-back William Saliba as they close in on the signing of Brighton and England defender Ben White, 23. (Football London)

:?



Why the fuckk did we sign him in the first place?????




:roll:
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 8:36 pm
Forum: The Cannonballs
Topic: Womans "Football" WTF (NSFW)
Replies: 278
Views: 296481

Re: Womans "Football" WTF (NSFW)

double clicked :oops:
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 8:36 pm
Forum: The Cannonballs
Topic: Womans "Football" WTF (NSFW)
Replies: 278
Views: 296481

Re: Womans "Football" WTF (NSFW)

This isn't about being PC mate - Seriously have a look on YT etc her finishing is something else .
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 8:27 pm
Forum: On the Terraces
Topic: Euros / Ingerland Hype
Replies: 256
Views: 7375

Re: Euros / Ingerland Hype

Sterling is a busted flush - yes he scored - but he's past his prime and we are linked with him - yet another wife beater :roll:
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 8:17 pm
Forum: On the Terraces
Topic: Euros / Ingerland Hype
Replies: 256
Views: 7375

Re: Euros / Ingerland Hype

Grealish you useless overrated greasy fop haired cuntt. :banghead:
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 4:27 pm
Forum: The Cannonballs
Topic: Last person to post wins (Now NSFW)
Replies: 1653
Views: 363308

Re: Last person to post wins (Now NSFW)

Boris has special powers!!!


Image
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 4:24 pm
Forum: On the Terraces
Topic: Euros / Ingerland Hype
Replies: 256
Views: 7375

Re: Euros / Ingerland Hype

Denmark who bizarrely got to play all 3 of their fixtures at home, losing 2 of them, still qualify for the next round. This complete and utter shit fest is actually making that conference league thingy seem like a legit competition. Absolute farce. The Euros is the elite competition in world footba...
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 4:23 pm
Forum: On the Terraces
Topic: CoronaVirus Latest
Replies: 2080
Views: 471258

Re: CoronaVirus Latest

I see Boris is allowing 60,000 into Wembley for the semi-final and final of the Euros. But you cant have 30 at a wedding. It's ok lets not blame the government for creating another high risk environment, its down to the thousands of football fans that will turn up. :barscarf: :barscarf: https://med...
by OneBardGooner
Tue Jun 22, 2021 9:10 am
Forum: On the Terraces
Topic: Euros / Ingerland Hype
Replies: 256
Views: 7375

Re: Euros / Ingerland Hype

To play all your group games at home is a massive advantage, that's the perk of being the host nation of a tournament, but for this farce to have random teams in the competition playing all home games while other teams play all away makes a complete fucking mockery of the thing. If some of the othe...