Search found 319 matches

by CelticTiger
Mon Aug 16, 2010 10:34 pm
Forum: The Cannonballs
Topic: Kelly Brook - Playboy pics (NS@W)
Replies: 30
Views: 12177

The things I would do. :o
by CelticTiger
Tue Aug 03, 2010 1:35 pm
Forum: On the Terraces
Topic: THE PROJOE TOTALLY POINTLESS TRANSFER RUMOUR THREAD
Replies: 2061
Views: 142972

Merty and a a GK is all we need tbh. We can forget about a DM its never gonna happen
by CelticTiger
Mon Aug 02, 2010 11:04 am
Forum: On the Terraces
Topic: THE PROJOE TOTALLY POINTLESS TRANSFER RUMOUR THREAD
Replies: 2061
Views: 142972

Only coz every other clubs in the shit!

Cept us so lets SEE SOME FUCKIN TALENT BROUGHT IN
by CelticTiger
Mon Aug 02, 2010 10:55 am
Forum: The Cannonballs
Topic: ARSENAL SIGNING!
Replies: 15
Views: 2284

You are so funny.
by CelticTiger
Mon Aug 02, 2010 10:53 am
Forum: The Cannonballs
Topic: I used to respect police...
Replies: 50
Views: 5541

OMG at least you don't have fucking irish police! cheer up :lol:

IMO british police have to be the soundest around the world. Seriously, have you met a garda before mate?

Or a french copper? run the place like a communist country
by CelticTiger
Mon Aug 02, 2010 10:49 am
Forum: On the Terraces
Topic: THE PROJOE TOTALLY POINTLESS TRANSFER RUMOUR THREAD
Replies: 2061
Views: 142972

I really don't get it we're one of the only clubs that can actually afford to spend money :banghead: :banghead: Wenger " In england they say the only solution is to spend money" YES ARSENE THATS HOW YOU FUCKING BUY PLAYERS AND IMPROVE THE TEAM YOU SPEND A BIT OF DOSH FOR IT :banghead: :ban...
by CelticTiger
Mon Aug 02, 2010 10:20 am
Forum: The Cannonballs
Topic: I used to respect police...
Replies: 50
Views: 5541

I Hate Hleb wrote:
Chips and Chocolate wrote:What's the crack?
The part of the human body normally found around the back below the waist, which has an orifice by which we dispose of waste. 8) Didn't they teach you human biology at your school? :shock: :? :? :lol: :lol: :wink:
Noob.
by CelticTiger
Sat Jul 31, 2010 8:44 pm
Forum: On the Terraces
Topic: WHO WILL WIN THE LEAGUE
Replies: 30
Views: 3141

Chelsea.

MaUre have gone to shit, Citeh wont gel and we'll only have a chance IF* we buy a keeper and AT LEAST one defender.

* a very big if :(
by CelticTiger
Sat Jul 31, 2010 8:44 pm
Forum: On the Terraces
Topic: WHO WILL WIN THE LEAGUE
Replies: 30
Views: 3141

Chelsea.

MaUre have gone to shit, Citeh wont gel and we'll only have a chance IF* we buy a keeper and AT LEAST one defender.

* a very big if :(
by CelticTiger
Mon Jul 26, 2010 2:38 pm
Forum: On the Terraces
Topic: Mannone Caption competition
Replies: 23
Views: 2096

" I finally completed super mario 64!"
by CelticTiger
Sat Jul 24, 2010 7:55 pm
Forum: On the Terraces
Topic: Sagna caption comp
Replies: 4
Views: 893

*Imagining the ball is domenechs head.
by CelticTiger
Sat Jul 24, 2010 2:50 pm
Forum: On the Terraces
Topic: How do you behave at the game?
Replies: 20
Views: 2291

Overall positive and usually supportive.

LOL when the Henry handball goal went in i sounded like i never wanted to watch footy again i was sooo pissed off. :lol:
by CelticTiger
Fri Jul 23, 2010 7:07 pm
Forum: On the Terraces
Topic: how class is this!!
Replies: 21
Views: 2773

Are u all off your rocker that is the biggest piece of shite i've ever seen!


LOL JK its immense :lol: :D
by CelticTiger
Sun Jul 18, 2010 5:36 pm
Forum: On the Terraces
Topic: any updates on TWOY?
Replies: 11
Views: 1792

I was listening to that gay song at a party last night, amazes me that that song is even remotely related to the arsenal
by CelticTiger
Sun Jul 18, 2010 5:21 pm
Forum: On the Terraces
Topic: Henry - I want Cesc to stay
Replies: 30
Views: 2405

Thierry > God